Tuesday 17 May 2011

pasal seprais masa bday aku aritu la

artikel nie sbnrnye nk post lama dh..tp aku ter save as draft plk.sbb ingt aritu nk edit ag..ade nk ltk gmbr.ok2. aku p0st dulu.blk nnt edit blk..ceh, artikel tu..hahah

xsangka plk pandai dia buat seprais..berbunga hati akak.. malam 00.00 14th May 2011 xde plk dia nk wish sepatah.saje je kan.buat xtau je. aku biarkan aje..saje nk tgk. nk tunggu,..bile baru dia nk teringat.tp cam xlogik dia lupe.biasa dia yg duk sokmo ingat..aritu pn aku yg nyaris lupe bday dh dekat. pagi tu pn dia buat xtau je..panass je akak ni duk umah kan.hahah..malas nk buat prangai budak2, akak pegi library..mcm biasa. masa duk lib, terpk jgk mcm2 plan.xpelah kalo dia xingt pn..nnt aku ingatkan je lah.mengalah~ nnt nk g beli kek, nk picnic kat tasek, then nk g tgk muvi, fast & furious. blk tu, nk buat lah plan,.pastu cpt je dia suruh akak tgk iman, dia pakai baju siap2..kata nk beli lauk..tp lauk ade lg sket..xpelah, biarkan je lah..blh je nk beli lauk.blh msk best2 sket.tp cam ari jadi aku mls je nk msk.treat myself like a princess la plk..kui3.mkn kat luar. hmm..blk tu, aku dh siap2kan iman, tinggal aku je nk bersiap..pegi dapur tgk tersadai paperbag berisi hadiah, eskrem n kek.. terharu beb. xsangka dia buat seprais gitu. saje buat xtau,tinggal hadiah kat dapo..tempat berwajib utk aku jejak tiap kali. b, i love u lah cam nie..sampai bile2..terharu sampai merah mata ni ha..air mata keterharuan..hehhee.. ptg tu g tgk muvi separuh jalan..sbb muvi dh start..blk tu dia nk men bola plk..aku kata, ok lah..nnt blk men bola lah g tgk..mlm pn blh..iman pn tdo time tu..sng. pastu dia blk lmbat..aku pn xsiap2 lg..xjadi nk g nonton. lenkali pn xpe..


No comments:

Post a Comment