Sunday 23 May 2010

++it's been a while++


it's been a while kan..dah lama rasanya x belek2 blog ni..agak sibuk..n maybe blogging still new to me..(what??after two years??))or maybe jgk it's not my thingy..tp arini tiba2 plk aku tringat org cakap, rumah kalau ditinggalkan lama2..nnt berhantu..aku kata, blog kalau tinggal lama nnti berhantu..aku pulak bkn brani sgt dgn hantu.xpernah jmpe, xpernah terpk utk jmpe..mintak jauh..puhhh2~ jgn la usik blog aku..main jauh2 ye..errrr

ari ni spatutnya nk duduk ngadap lappy utk siapkan smua report2..nk study segala..rasa mcm dah xlama lagi dh utk aku sambut famili baru dlm rumah ni..cukuplah sunyi slama ni.malam2 xtau nk buat ape..'ma tgk muka b..b tgk muka ma'..masing2 tnya.."mlm ni nk buat ape ye?" hurm..itu org ckp..kedatangan ank2 akn menambahkan keceriaan dan kebahagiaan dlm rumahtangga. bukan slama ni xbahagia..eehhh, bahagia sgt..syg sgt..cinta sgt..hehe tp, biasa la kan..manusia xpernah rasa cukup..btl x.
hurm..perasaan nk siapkan smua benda tu..mungkin ke itu org ckp 'nesting instinct' ?? is this it?dah nk sampai masa dh ke..tp kalu nk diikutkan dah xlama dah pun..skang dah masuk week 37++..another 2++ to go.contraction pn sokmo menyerang! waah..perasaan bercampo! seronok dan xsabar nk tgk dia...tp takutnye nk 'push' dia...

itu lah tu..ari yg spatutnye aku buat report, tiba2 rasa nk blogging plk.asalnye, aku nk transfer gambar project design box yg aku amik kat lab mgu lepas..tp, tetiba rasa lagu2 dlm hs byk plk lagu da boring didengr.dan tiba2 tingat lagu yg dulu2 duk suka dengar.. sgtlah nostalgic.. close to you~the carpenter
duk ralit2 dengar..nyanyi2 kat dia smbil usap2 perut...haihh..tiba2 kluar air mata plk.smua benda jd tingat..tingat time dolu2..waktu seronok yg singkat. ompeng, my bestie.. this is our song kan..even byk gile 'our nostalgic song'..tp this is it..i miss u dear..da lama xjumpe kan..


No comments:

Post a Comment