Friday 24 June 2011

jeles jugak =|

ramai yg dh bjya..dh abis n nk blk msia dgn sng hati..
bln dpn konvo plk..most of my course mates attending..tp bile org tnye aku..tpksa la bgtau..i'm not attending..bcoz..ade fail paper.. famili pn asik duk tnya mcm2..aku xtau caner nk jwb dh..
sedihnye bile dh jd camnie..selagi result xkluar..slagi tu la aku xde jwpan utk smua soalan2 ats angin tu..ade kwn yg dh dpt offer letter utk sambung lagi..ade yg tgh duk prepare utk interbiu. ade yg duk sonot2 cari baju ape nk pakai utk konvo nnt..jelesnye kat korang2 smua.. seronoknye tp
aku boleh tumpang hepi je..
aku xtau samada nk dtg ke x konvo nnt utk meraikan mereka2 yg dh berjaya..hmm..
ruhma!terima je kenyataan..luck is not always to blame.

2 comments:

  1. saba ma..kuatkan semangat..dulu mung penah oyak kt aku "aku boleh sampai ke tahap ni lepas aku gagal beberapa kali(aku tukar struktur ayat jah, meaning same..hehe)..so, aku yakin mung boleh... =)

    ReplyDelete
  2. thx g..sedih jgk g..malu pn ado..tua2 nie tp aku still jauh kebelakang..loni, aku kena muhasabah diri..kena tgk ore hok lg malang pd aku..tolong la berhenti mengeluh!!! -.-

    ReplyDelete