Saturday 1 January 2011

whatever!


aku plg xleh blah ngan org ego..xnk kalah..suka pandang rendah org lain,xsuka dgr pendapat org..padahal diri sdiri bukannye hebat mane pon..bweeek! aku btl2 menyampah lah org camtu..
kalo dpt dia yg bckp..ewahh..xnk brenti..mcm dunia ini ana yg punya! lg satu..dah la ciri2 diatas dh lengkap, perfect handredpersen ten out of ten pastu kalo xkena sket tang dia mula la nk mengeluh tiap seminit twenty4seven!apokonoekaujang???haaaih..eiii toooolong sket ekk..hey, miss i'm always right, aku menyampaaaaah ngan kau tau x????

2 comments:

  1. mu cakap ttg aku ek..
    (tp aku jeles ngn mu.. sebab mu ader follower .. hok aku tadok pn.. waaaaaaaaaa sedih nyer)

    ReplyDelete
  2. apo plk ckp psl mu..ish..ade la someone..tp aku lupa dh..kejap ja nk mrh pastu 2 3 ari ok dh..huhu
    haha..lama2 ado la tu..it took me 3 years blogging to just have less than 10 followers =p

    ReplyDelete